Løbetøj med logo – design og køb det hos Sportmonda

Salg af løbetøj med logo er gået hen og blevet et af vores kerneområder. Dette gælder både løbetøj med logo til virksomheder, hold og individuelle udøvere. På trods af at Sportmonda er en relativt ung virksomhed, har vi derfor leveret et stort antal løbetrøjer til bl.a. den årlige DHL staffet.

se priser og udvalg(Åbner sportmonda.dk/dhl, hvor du kan se vores priser og bestille trøjer)

Vi er et energisk team, der altid stræber efter at give kunden det de ønsker – og en lille smule ekstra. Vi hjælper derfor gerne med til at finde det helt rigtige design og trøjer til jer.

Løbetøj med logo eksempler

Sidste år leverede vi et større antal løbetrøjer med individualiseret tryk, bl.a. de to nedenstå-ende løbetrøjer.

Løbetøj med logo - Zendesk & Issuu

se priser og udvalg(Åbner sportmonda.dk/dhl, hvor du kan se vores priser og bestille trøjer)

Disse to løbetrøjer med logo blev begge leveret i forbindelse med DHL stafetten. De er lavet for henholdsvis Zendesk (t.v.) og ISSUU (t.h.).

Begge disse løbetrøjer med logo er designet i et samspil mellem virksomheden og Sportmonda. Hvis det ønskes, så hjælper vi altid med forslag og input på baggrund af vores erfarin-ger. I forbindelse med DHL stafetten, som disse trøjer er lavet til, er det f.eks. altid en god ide at have et tryk på både front og eventuelt bagsiden, da det gør det nemmere at identificere løberne fra flere vinkler. Samtidig kan det være en god ide at holde selve maven på trøjen fri for tryk, da det oftest vil være her man placerer løbenumrene.

Løbetøj med logo til DHL stafetten

Den årlige DHL stafet er en oplagt mulighed for, at virksomheder kan forkæle deres medarbejdere med noget fedt løbetøj med logo. Når trøjerne laves i høj kvalitet og flot design giver de samtidig en mulighed for god eksponering af virksomheden.

joma elite løbetrøje

se priser og udvalg(Åbner sportmonda.dk/dhl, hvor du kan se vores priser og bestille trøjer)

Glæden og stoltheden ved løbetøj med logo

Det skal ikke undervurderes, hvor stor glæde fede løbetrøjer i høj kvalitet kan bringe til med-arbejderne. Dette har vi oplevet på egen krop en masse gange – og vi oplever stadigvæk samme stolthed når vi trækker en fælles løbetrøje over hovedet. Det rører noget i menne-sker, når man ved hjælp af et fælles udtryk kan vise omverdenen gruppens sammenhold og stolthed.

Vi stræber derfor altid efter at levere et produkt, der kan være med til at bringe de nævnte følelser frem i medarbejderne. Dette er der flere årsager til, bl.a. også det faktum at løbetøj med logo i flot design og høj kvalitet, ofte vil blive benyttet regelmæssigt efter selve løbet.

Hvis kvalitet og design er i top, vil mange medarbejdere naturligt benytte trøjerne efterfølgen-de til fitness, løb og anden motion. Hvis design eller kvalitet ikke lever op til forventningen, vil trøjerne i bedste fald ende i det bagerste hjørne af medarbejderens tøjskab. Vores erfaringer fortæller med baggrund i dette, at det betaler sig at give kvalitet og design lidt ekstra fokus, når der skal købes løbetøj med logo til virksomheden.

Den gode og holdbare reklamesøjle

Som nævnt ovenfor, er der stor forskel på, hvor meget det forskellige løbetøj med logo til DHL stafetten bliver eksponeret. I forbindelse med selve løbet er designet den primære faktor i forhold til, om der bliver lagt mærke til trøjerne.

Efter dagen med selve DHL stafetten begynder kvalitet dog at være et lige så vigtig parame-ter for eksponeringen af trøjerne. Dette skyldes den simple årsag, at løbetøj med logo gene-relt bare bruges mere af medarbejderne, hvis kvaliteten er mindst på højde med de løbetrøjer de allerede måtte have liggende i skabet.

De 3 primære parametre

Når vi udvælger produkter og tryk til vores sortiment, så ser vi primært på tre parametre, som vi mener er afgørende i forhold til køb af løbetøj med logo og andet sportstøj.

Disse parametre er dem vi selv lagde vægt på dengang vi stod som kunder. Vi håber derfor at dette fokus er med til at sikre vores kunder den bedste oplevelse og produkter i særklasse.

Løbetøj med logo i høj kvalitet

Det første af de tre parametre vi fokuserer på er, som tidligere nævnt, høj kvalitet. Når vi taler høj kvalitet i forhold til løbetøj med logo, så ser vi som udgangspunkt på to områder. Det ene er slidstyrke og det andet er teknologi og åndbarhed.

Løbetøj med logo bliver ofte udsat for stort slid, da det bruges til fysisk aktivitet både inde og ude. Det er derfor vigtigt at selve t-shirten er lavet i et slidstærkt materiale. Derudover er det ligeledes vigtigt, at det tryk som benyttes er slidstærkt og holdbart.

løbetrøje til dhl stafetten

se priser og udvalg(Åbner sportmonda.dk/dhl, hvor du kan se vores priser og bestille trøjer)

For at sikre stor slidstyrke og holdbarhed har vi stort fokus på de producenter vi samarbejder med. Ud over at stole på producenternes egne test, så tester vi også selv løbende produkter-ne vi fører. Derudover undersøger vi løbende markedet for nye produkter der lever op til alle vores 3 primære parametre.

Den anden del af kvaliteten er teknologi og åndbarhed. Her er det ikke alene vigtigt for os at samarbejde med producenter der laver gode produkter i dag. Vi ønsker også at benytte pro-ducenter der løbende arbejder med at udvikle kvalitet og teknologi, således at vi også i mor-gen kan levere løbetøj med logo i topkvalitet.

På samme måde som med slidstyrken, så tester vi også selv produkterne med fokus på ånd-barhed. På denne måde kender vi også produkterne og deres egenskaber i detaljen.

Løbetøj med logo i flot design

Det flotte design er det andet af vores tre primære parametre i forbindelse med løbetøj med logo. På samme måde som for kvaliteten, så definerer vi det flotte design indenfor to områ-der. Dels ser vi på grunddesignet af løbetrøjerne, mens trykket, og designet af dette, er det andet område.

Det flotte grunddesign af løbertrøjerne ligger på producenternes skuldre. Over et længere stykke tid har man set en tendens til, at de fleste løbetrøjer laves i et enkelt design i få farver. Dette overlader derfor endnu større muligheder for at skille sig ud via valget af tryk til løbetrø-jerne.

Designet af jeres løbetøj med logo kan enten defineres 100% af jer selv eller i samarbejde med os. Vi stiller meget gerne vores erfaringer og tanker til rådighed, hvis I har brug for inspi-ration eller f.eks. har svært ved at få de sidste ”brikker” til at passe sammen.

På noge af de andre undersider kan I se vores referencer, samt ideer til design af løbetøj med logo. Der er en række ting man skal være opmærksom på i forhold til designet, især hvis trø-jerne er beregnet til at bære i løb, hvor man skal have et nummer på trøjen (som f.eks. til DHL stafetten). Her kan placeringen af trykket nemlig komme til at betyde forskellen for, om man lægger mærke til trykket eller ej. Dette samt en række andre fokusområder har vi altid for øje, hvis vi tilbyder sparring ift. designet af jeres løbetøj med logo.

Løbetøj med logo til en god pris

Det sidste af vores 3 vigtigste parametre er ”god pris”. Dette er et svært og blødt begreb, men vi vil her prøve at uddybe vores holdning til dette.

Vi bestræber os altid på, at vores kunder føler de opnår værdi for pengene ved at købe løbe-tøj med logo hos os. Dette sikres dels ved at levere høj kvalitet og flot design, men selvfølge-lig ligeledes ved at kunne tilbyde en god pris, der sikrer en balance mellem pris og værdi.

Dette parameter er derfor også afgørende for, at vi ikke nødvendigvis ønsker at føre de stør-ste brands, hvis en mindre producent med lavere pris udbyder produkter i samme niveau af kvalitet og design.

De udvalgte producenter

Vi benytter ca. en håndfuld forskellige producenter af løbetøj med logo. Disse er alle nøje udvalgt og har deres forskellige styrker. Overordnet er det dog fælles for dem alle, at de lever tilstrækkelig op til de 3 primære parametre vi har opsat.

Som det ser ud lige nu, så har vi bevidst fravalgt store brands som f.eks. Nike og Adidas. Det-te er gjort på trods af at de i mange tilfælde kan leve op til både høj kvalitet og flot design. Vi mener dog at der er andre mærker, hvor sammenhæng mellem pris og kvalitet lever bedre op til vores forventning om ”god pris”.

Ved at vælge en håndfuld producenter at arbejde sammen med sikrer vi dels et relativt dybt sortiment, herunder et pænt udvalg i farver og design. Samtidig har vi stadigvæk muligheden for at fastholde et tæt samarbejde og løbende evaluere design, kvalitet og pris.